czwartek, 28 lutego 2013

" The Versatile Blogger "

Cześć, zostałyśmy nominowane do :" The Versatile Blogger ", za co bardzo dziękujemy ! :) 
Nominowała nas http://karolinakaczorek11.blogspot.com - zapraszamy. 

7 faktów o Nicky:

1.Jestem ciągle głodna.
2.Uwielbiam sport.
3.Nie potrafię przeżyć dnia bez muzyki.
4.Nie umiem rysować.
5.Marzę o podróży dookoła świata.
6.Loffciam rosyjski.
7.Toleruję wszystkich bez wyjątku.

7 faktów o Nel:

- nie cierpię różowego koloru,
- uwielbiam słuchać rock'a i czasem metalu (listę odtwarzania na blogu tworzyłam ja, dlatego w większości są tam rockowe utwory),
- gram na gitarze,
- kooooocham koty,
- mój naturalny kolor włosów to rudy, ale nie mam piegów (za to Nicky ma, haha xD),
- jeżdżę konno i strzelam z łuku,
- uwielbiam podróżować i marzy mi się wyjazd do Australii, Afryki, USA albo Kanady, Szkocji i Finlandii.
+ jeden fakt dodatkowo:
- kocham ludzi, nie potrafię się gniewać dłużej niż 2h i lubię poznawać nowe osoby.

Bardzo dziękujemy za nominacje :) W następnej notce podamy linki blogów, które nominujemy :)

3 komentarze:

  1. Dzieki! Nie robilam jeszcze zadnego tagu i jakos nie moge sie przelamac:( ale postaram sie zrobic ten:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje ;)
    http://photoismylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń