sobota, 23 lutego 2013

Koncertu, ludzie... Koncertu...

Joooł.
Ale mi się pojechać na jakiś koncert. o.O A najbardziej na koncert Green Day, Paramore i 30 Seconds to Mars... WSZYSCY BĘDĄ W TYM ROKU W POLSCE!!

OMG

OMG

OMG

OMG

A najlepsze jest to, że Paramore i 30STM będą tego samego dnia, na jednym festiwalu muzycznym! W Warszawie, na lotnisku Bemowo. Dobrze, że tak blisko mnie, a nie gdzieś we Wrocławiu... Już męczę rodziców, żeby mi pozwolili jechać. Pojechałabym z moją koleżanką z klasy - Weroniką. Jakby rodzice mieli jakieś wątpliwości, że będziemy bez opieki czy coś to namówię mojego starszego o 11 lat kuzyna, żeby z nami jechał. :DD





Jakbym pojechała, to bym zobaczyła na żywo Jared'a. *____* I Hayley! I Taylora i Jeremy'ego!! I Shannon'a i Tomo!! :O Muszę jechać. o.O



Zachęcam do komentowania, pisania do nas na naszego maila : nickyandnel@gmail.com, do lajkowania naszej strony na Facebook'u: http://www.facebook.com/NickyAndNel i do obserwowania naszego bloga. :)
Dziękujemy też za wszystkie komentarze, które do tej pory się ukazały pod naszymi postami i subskrypcje. Bardzo nas to motywuje do dalszej pracy i mamy nadzieję, że tych komentarzy i obserwatorów będzie jeszcze więcej!

OGŁOSZENIE!

Jeśli chcecie zadać mi kilka pytań, zapraszam tu: http://ask.fm/nell985


Love,
Nel. :*



5 komentarzy:

  1. Też chcę na koncert!!! :D

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na koncercie :(
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty,możliwe, że będę zaglądać tu częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń